Forum

Många spelare känner sig lurade på priser. bla har jag priser innestående sedan ca 8 år tillbaka som jag ännu inte fått och detta är fler med mig. Vi undrar nu om ni medvetet håller dessa inne för att sko er själva? ja kanske låter väl drastiskt att säga på så vis men snälla vad ska vi tro då ni inte tar ert ansvar och delar ut priserna.

Vi måste även och jag tror jag talar för dom flesta ställa frågan om priserna? varför så dåliga priser? jämnför danska sidan och svenska och ge oss ett svar vilket vi alla skulle vara tacksamma för.

läser även att ni skriver följande:.Ingå ett sponsoravtal gällande ett eller flera spel.
.Få dina produkter visade vecka efter vecka hos Aftonbladets populära managerspel?
hallå va gör ni? vill ni företag skall sponsra tävlingen med priser som ni sedan inte delar ut
vilket gör att vi spelare blir irriterade!

Många är våra frågor men ingen törs svara oss om det mygel som försigår i korriodrerna på aftonbladets anläggningar med att sko sig själva själva med priser vi vunnit... ja va ska vi tro då inga priser dyker upp?

Nej svara oss nu köpare av lag hur allt kunnat bli så här fel? sitter det tävlingsledare bakom detta spel som är sommarjobbare eller vad är det frågan om?

Ni har nu chans att bemöta kritiken och förklara allt för oss annars tycker jag vi svenskar flyttar över till den danska sidan, ja dom som tröttnat förstås,fins säkert dom som blir sidan trogen åxå och det accepterar vi.

Annars som jag sa, svara på detta inlägg gör en liga i danska ligan för oss svenskar någon, jag tror jag och många andra är med om vi nu inte får svar från aftonbladet angående dessa enkla frågor många coacher ältar i vecka efter vecka men som ni nonchalerar totalt.

HALLLLÅÅÅÅÅ AFTONBLADET!!! Varför svarar ni oss inte?????

Detta är helt sjukt,vad är problemet med att svara på ett/flera inlägg,har ju varit minst 10 likadana trådar och ni svarar inte,SVARA!!

Vi kräver nämligen ett svar..

Ni borde väl klaga direkt till aftonbladet istället. Är väl swush som ansvarar för det här forumet

<Slettet>

<Raderad användare>

Tacksam för svaret, dock skriver bara Aftonbladet att det är frivilligt att delta alltså dom verkar inte bry sig så mycket så man kan ju hoppas att ni kan vara länken mellen oss och Aftonbladet eftersom vårt inflytande inte verkara vara piss värt! dock tror jag dom skulle lyssna på er.

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

holdet.dk, ligan vi startat heter sweden

Du prenumererar inte på denna tråd.  Prenumerera