Jag vet att ämnet finns i tidigare trådar men när har ni tänkt att byta tröja på t ex Ranegie? Han bytte klubb i tisdags och fortfarande har inget hänt.
För att svara på ett inlägg i forumet måste du vara inloggad.
Mitt favoritlag Helsingborgs IF har värvat 2 norrmän och 1 islänning, dom är inte iheller med men Peter Larsson som inte ens spelade förra matchen mot Örebro är fortfarande med, märkligt dålig uppdatering som vanligt.
Dom har tagit bort Rasmus Jönsson från spelet men har kvar Peter Larsson, då spelade endå Rasmus förra matchen men Peter har varit förlorad för HIF t om innan förra allsvenska matchen, hur då Rasmus kan ryka från spelet tidigare än Peter är märkligt men men.
Förvisso inte spelstopp förräns på torsdag så ingen brådska men visst är det lite slött agerande från Swush, absolut.
haha jag glömde Alexander Gerndt, han är fortfarande med i spelet trots han spelat flera matcher för en annan klubb och lämnade Allsvenskan 18 Juli, det är snart 2 månader sedan han lämnade HIF och endå är han kvar i spelet.
Varför tar man inte bort honom?
<Slettet>
Jag håller med dig Fr3dan, det är väldigt märkligt.
Känns som ingenting är planerat överhuvudtaget när Swush agerar tycker jag.
Vad som helst kan hända, vissa spelare är sålda för 1 dag sedan och ryker direkt medans andra blir sålda som tex Gerndt för nästan 2 månader sedan och envisas endå ha kvar dom i spelet.
Tycker även det är dåligt detta med spelstoppet förra omgången, att man inte fick byta när man hade all rätt till det, jag förlorade väldigt mycket på det, hade 3 spelare som inte spelade förra omgången och man får inte någon form av ersättning från Swush, några koder borde dom kunna skicka till en som en kompensation pga deras fel, det kostar inte dom speciellt mycket att skicka några koder till kommande spel.
Tycker sådana här spel var väldigt skoj förr i tiden när Aftonbladet hade hand om det men nu blir det bara sämre och sämre, vilket gör att folk inte orkar lägga ner pengar och energi vilket i slutändan görs att allt färre anmäler lag till deras spel, tråkigt.
Denna tävlingen avgörs inte på ett rättvist sätt egentligen, då vissa har haft möjlighet att få byta medans andra inte fått samma möjligheter tyvärr.
När ska ni uppdatera alla transfers då? Det är minst 15 spelare som ska tas bort och nya ska in. Hoppas ni löser detta innan torsdag så man kan göra sina byten i tid.
Anjira; du säger att ni måste invänta ett officiellt besked innan ni gör någon ändring men nu har det faktiskt gått 5 dagar sedan "transferfönstret" stängde och det är ju tillräckligt med tid att göra alla förändringar. Hoppas på snabba ändringar.
Huvudet på spiken. Jag känner mig rånad på pengarna. Varför ska vi betala för något som inte fungerar? Det är inte första gången heller. Ni tar det mer som det kommer va? Suck.
Gör om, gör rätt!
I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic