Forum

Vi måste tyvärr meddela, att det inte kommer en Allsvenskan Vår 2012 spel.

Aftonbladet har valt att fokusera på sommarens Euro 2012.

Vänliga hälsningar
Jesper, Swush.com

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

Pinsamt som vanligt!!

Och när det blir sommar ska väl fokus ligga på hockeyn.
Och när det blir höst ska väl fokus ligga på...

VAAAAAAA? detta är skandal ni har LOVAT att det ska komma och då håller ni det! Hej då, era bedrövliga priser och nu detta har gjort mig att tröttna,rejält..

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

Har ni en gång sagt att det blir av så måste ni ju stå för det eller hur? Se nu till att köra igång så alla blir nöjda och glada!

peterpeja2 835Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Undrar vem som suger nu Daniel!

<Slettet>

<Raderad användare>

Helt jävla sjukt. Hur kan dom välja att köra F1 istället för Allsvenskan eller NHL. Trots allt pådrag om just A och NHL.
Vilket jävla fiasko

Skandal

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

Va f-n
Jag loggade in nu för att börja ta ut mina lag. Tänkte att oh så spännande det ska bli i år med de nya spelarna. Tror att fler lag än tidigare kan ta guld i år. Dessutom tror jag på en högre kvalitet än tidigare, så...har ni lagt ner vårens spel!!!!!
Det är ju Allsvenskan som är prioriterad. Ni borde väl kunna klara av både Allsvenskan och EM-slutspelet. Det har ni klarat tidigare... eller?
Mvh
En bland flera besvikna

<Slettet>

<Raderad användare>

Ju mer spel desto mer människor spelar på, mer spel mer cash att kassa in från oss. Managerspel är ju business för er, och så gör ni detta, uppenbart business branchen är ingenting för er då, aj aj dålit dålit. Har gått i flera dagaer och tänker på hur spännande allsvenskan kommer att bli och så koommer detta...suck på er o aftonbladet.

Skönt att ni håller samma nivå som alltid, jävligt låg! Stabilt!

kihmari4 785Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Dags för slutspurten!

<Slettet>

<Raderad användare>

Alltså.. Kom igen! Ni borde väl ha kompetensen att fokusera både på Allsvenskan och Euro?

Feber3 700Topp 10%Topp 10%Topp 10%SilverpokalTopp 10%
I år vinner Elfsborg!

<Slettet>

<Raderad användare>

Slakten fortsätter....

<Slettet>

<Raderad användare>

Varför ger ni inte era kunder ett vettigt svar ?!

Det lär ju inte vara fler som spelar em-drömelvan om ni vilar er i form. En aktiv sida med flera spel igång samtidigt genererar ju nästan alltid flera spelare. Har man dessutom ett forum där man svarar på spelarnas inlägg och har ett bra informationsflöde så ökar nog spelarna ännu mer. Är det så det funkar på denna sidan? Nej tyvärr inte längre. Nu är det så lite spel igång att ni får fundera på om den överlever ett år till...
Dessutom är väl allsvenskan det spel som flest ser fram emot varje år eller har jag fel?

Herr Jesper!

Ni har nu haft flera dagar på er att på ett vettigt sätt bemöta era kunder, men med stor arrogans har ni skitit i detta.

Inga svar, inga motiv, bara arrogans.

Ni verkar inte bry er så mycket om era kunder märker jag!

I år vinner Elfsborg!

Jag uppmanar alla att gå in på Jespers sida och ifrågassätta hans ansvarstagande på jobbet.

I år vinner Elfsborg!

Hej Managers

Vi är väldigt ledsna över att göra er besvikna.

Anledningen till att Formel 1-spelet blev av är att vi (Swush.com) redan driver spelet i andra länder och därför kan hålla våra kostnader nere.

Aftonbladet har valt att fokusera på EM 2012 och det skulle därmed inte finnas någon marknadsföring för Allsvenskan-spelet, om vi hade valt att lansera det. Med kostnader för live-resultat, drift och priser kunde vi inte rättfärdiga en uppstart av spelet, när förutsättningarna skulle ge betydligt färre deltagare.

Med beklagande hälsningar,
Jesper, Swush.com

Vilken tur att Em och Allsvenska krockar då? Eller vänta nu? Ja just det ja det är bara omgång 13 som krockar med EM-slutspelet.
Och det där med att ni inte skulle ha marknadsföring för att starta upp Allsvenskan? Seriöst ni tror väl inte att de som redan är reggade inte är inne och kikar efter startdatum, släng upp en banner med startdatum och det är klart. Kostar säkert 5 spänn och en halvtimmes jobb.

Lathet stavas det du försöker bortförklara!
Och jag tror att fler än de enorma ca 4500 som ni har på både f1 och champions league skulle vilja ha Allsvenskan.

Sen priser är ni inte kända för att ha speciellt bra i vanliga fall så där blir det nog ingen större skillnad.

Med beklagande hälsningar till Jesper på Swush.com

kihmari4 785Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Dags för slutspurten!

<Slettet>

<Raderad användare>

borde vara allsvenskan före en massa annat utlänskt spel
fy på er

booggiman1 410
nya tag 2012 allsvenskan

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

"Hej Benjamin,

Absolut - Spelet för Allsvenskan kommer dra igång ett par veckor innan seriestart.

Mvh,
Mathias - Swush.com"

såg jävligt mycket fram emot att köra allsvenskan, att ni ens har F1 istället för allsvensken och NHL kan jag inte ens förstå..

För att inte tala om HOCKEYALLSVENSKAN! Nej detta är som sagt helt sjukt och om ni Swusch/Aftonbladet har LOVAT att det ska komma så SKA det komma!

Nej gör så här, börja göra reklam för det NU,samtidigt som ni NU börjar ordna spelet med spelarpriser men framförallt PRISER mm. Så kan ni säkert starta upp det i omgång 3 eller något,eller hur? För jesper/Swusch/aftonbladet man håller det man LOVAR!!

Om inte ett Allsvenskan VÅR kommer,så kan jag lova att det är det sista spel jag spelar här,I REN PROTEST! Så det är ert val.....

<Slettet>

<Raderad användare>

Vad är det här för skitspel varför kommer inte allsvenskan 2012 ut. jag har längtat efter det väldigt länge. ni gör mig ledsen. jävla skit!!!! Spel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-!!!!!!!!!!!!!!

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

Nu tappar Swush kunder !!!
Någon som har tips om vilket Manager spel som är bäst för Allsvenskan?
Hur är Startelvan.se t.ex?

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

Räkna inte med mig nästa år iaf!

<Slettet>

<Raderad användare>

Mitt enda hopp inför våren är nu borta, tack Aftonbladet!

Du prenumererar inte på denna tråd.  Prenumerera