Forum

<Slettet>

<Raderad användare>

Ja, tak. Det ville jeg egentlig også gerne vide? Er I rare at svare Swush?

I det hele taget har det ikke været muligt at komme ind på sin "konto" i ca. 3-4 måneder og det er også hér man vel kan ændre sit kodeord, profilbillede mv. eller hvad?

Prøv lige at få ordnet den fejl. Tror ikke det tager lang tid...???

VH

PP

<Slettet>

<Raderad användare>

OK. Tak.

Hvad bruger man så den "konto" til I referer til på Swush-sitet????

Fx. øverst i hjørnet, bl.a. på dette skærmbillede? Her står "Fejl" når man vil logge ind og ændre og det har der stået lææænge :-)

Er det en konto der vil blive rettet op på?

VH

Vulpes

<Slettet>

<Raderad användare>

Super!

Det må så være cirka i dag.

Svar afventes...

VH

Vulpes

<Slettet>

<Raderad användare>

Hej Anjira

Ja, det går vel :-)

Men jeg kan jo se ser er flere der gerne vil ændre deres kodeord, samt andre af de ting som "konto" dækker over på den danske side, som der i øvrigt konstant refereres til hér. På et spilkoncept som vel er "købt" af Aftonbladet?

Hvis Aftonbladet tillader reklame for andre sites kan jeg da godt forstå de ikke vil smide store præmier efter vinderne hér.

Ved Aftonbladet egentlig, at der reklameres for Swush´s danske side hér? Og hvis ikke, bør de vel orienteres herom?

Profilen "Nomenede" reklamerer fx konstant for jeres danske side med direkte link!!!

Det er vel ikke det som Aftonbladet betaler Swush for? At sende kunderne over sundet.

At der så også sendes nogle managers den anden vej er jo så kun fint...men dybest set er det vel en snak Aftonbladet og Swush må tage...kender ikke deres kontrakt i detaljer.

Nå, ser frem til dit svar vedr. "konto" :-)

God weekend :-)

VH

Vulpes

"Hvis Aftonbladet tillader reklame for andre sites kan jeg da godt forstå de ikke vil smide store præmier efter vinderne hér. "

Bagvendt argumentation. Kunderne flygter jo netop over sundet fordi Aftonbladet udbyder for dårlige præmier. Ellers blev kunderne naturligvis her. Billigere gebyr pr. hold og samme set up og regler.

1. 6

Hej Anjira.

Fint nok :-)

Er det ikke måndag i dag, så?

1. 8

Nååårh. Var det så derfor du som kunde flygtede til spillet på svensk grund? Nu giver det sørme mening :-)

VH

Vulpes

John Andersen32 775BronspokalTopp 10%PristagareTopp 1%PristagarePristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 1%PristagareTopp 1%
YNWA... Come on Liverpool <3

<Slettet>

<Raderad användare>

Hej Anjira.

Det glæder mig det hele ordnede sig og at "kontosidan" fungerer igen :-)

Påpeger såmænd også kun for at optimere spillet.

VH

Vulpes :-)

Du prenumererar inte på denna tråd.  Prenumerera