Forum

Jag valde målvakten J. Quick, i USAs lag. Han stod ju inte i matchen (och jag förstår att han fick -10.000), MEN borde han inte få poäng för att laget vann? (Alltså 50.000).

Det står ingenstans om att en spelare som inte spelar INTE heller har rätt till "Lag-poängen" (Vinst- resp Förlust-poäng).

Hur ska det vara?

rattvisaatalla8 820Topp 10%Topp 10%Topp 1%Topp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Regerande Mästare!!

<Slettet>

<Raderad användare>

"Om en spelare inte är med i matchen alls, spelare det ingen roll hur det gick för hans lag. Den enda värdeförändringen han får, är en minskning för att han inte var på planen."

Tack för svar!
Men jag tycker att det är synd att det här inte står med i reglerna.
Jag förstår fortfarande inte logiken med att en spelare inte får lagpoäng om han inte är med på planen, eftersom det inte står med i reglerna att en spelare som INTE är med inte heller får några "lag-poäng".
(Swush.com: Ni behöver inte svara på detta inlägg. Det är som det är helt enkelt).

Men jag tror att många säkert har tänkt som jag:

Om man har lite pengar över, så satsar man hellre på en spelare från en av de bättre nationerna än de sämre... så att "de" åtminstone "får" 50.000 i Lagvinst. (eftersom det inte stod om några undantag av lagpoäng, i Reglerna).

rattvisaatalla8 820Topp 10%Topp 10%Topp 1%Topp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Regerande Mästare!!
Du prenumererar inte på denna tråd.  Prenumerera