ÅFF har värvat en ny spelare(Owoeri, MF/For) som är tillgänglig tills på söndag och troligen så startar han, men han finns inte med i spelet!!? Bytesstopp snart och jag vill ha med honom i mitt lag :)
Fixa snarast/David
För att svara på ett inlägg i forumet måste du vara inloggad.
<Slettet>
Lite "stressad" så glömde posta det i fotbollskategorin, men det kanske går och ändra...? För övrigt väldigt dåligt att det inte är fixat då han varit "klar" under en längre tid, att inte kunna välja bland alla spelare är inte bra!!
Enligt ÅFF:s hemsida, där publicerades en artikel kl15.30 igår att han var klar. Säga att "han varit klar en längre tid" kan nog diskuteras. Men självklart kommer han nu att läggas till i spelet och vara valbar till nästa omgång.
Lite "fel" även där,Owoeri blev spelklar för ÅFF igår dock har han skrivit på kontraktet sedan en längre tid tillbaka, det enda han väntade på nu var arbetstillståndet! Här är en artikel från 18e April där övergången har godkänts av FIFA(http://www.corren.se/spor-t/aff/aff-anfallare-annu-i-nte-spelklar-6369157-artik-el.aspx), och då man då hade väntat på godkännande i 15 dagar vore det betytt att han blev "klar" redan 3e april :) Men från den 18e April och framåt har han som sagt var klar för ÅFF då övergången verkställts! Inte mycket och göra men jag är övertygad om att han garanterat skulle ha lagts in i systemet tidigare om han spelade i ett lag som AIK,Malmö o.s.v. Men bra att ni fixar det tills nästa omgång, ni gör ett bra jobb med spelet,keep up the good work :D
MVH/ David