<Slettet>
För att svara på ett inlägg i forumet måste du vara inloggad.
Röstade: Håller inte med
Tvärtom tycker jag. Tycker det skulle vara mer pluspoäng på 2 min utvisningar och gärna plus på 10 min och matchstraff :)
Ja i verkligheten är det självklart negativt med utvisningar och matchstraff. Men detta är ju trots allt ett spel och med ett införande av pluspoäng för även 10 min och matchstraff så skulle det skapa ett större värde att krydda laget med lite svinpälsar ist för att bara ta spelskickliga spelare.
Säg att det finns en spelare som HV71:s gamle back Lance Ward i ett lag. Vem fan skulle plocka ut han med dagens poängsystem? Gör knappt några poäng och dessutom kapabel att dra på sig matchstraff så man blir straffad med -125.000 typ. Ju fler sätt man kan få poäng på ju roligare blir spelet tycker jag iaf :)
Röstade: Håller med
Röstade: Vet ej
Bra, jag skickar detta till Swush i Danmark så får vi se om det blir någon justering åt något håll.
Personligen tycker jag det är för dåligt betalt med skott på mål, endast 2k.
Det må være en fejl at der gives plus point for udvisninger, burde selvfølgelig give minus
Nu søger de sgu en Udvikler det må være i stedet for den Afvikler de har brugt hele året