Forum

Hej!

Varför får spelare som ej deltagit i matchen poäng?

/ Fille

nyifille37 695Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%GuldpokalTopp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 1%SilverpokalBronspokalTopp 10%
Älska Islanders !!

Hej!

Jag tror de är väldigt sega med att uppdatera.
När första Capitals-Bruins lirade häromdagen tror jag att vi fick poängen på eftermiddagen(när de spelade på natten)

Hej

Vi ber om ursäkt för de fel och förseningar som har uppstått vid uppdateringen av NHL-matcherna. Det är en helt ny datakälla som vi använder och det finns många saker som måste ställas in korrekt innan data flyter tillfredsställande. Naturligtvis ser vi till att spelet uppdateras korrekt. Vi uppskattar er tålamod.

Mvh. Christian

Hej! Det är fel på Mike Matheson i Penguins. Han hade +1 i matchen mot Caps men står noterad på 0.

Hej tuff_fisk

Ja det har skett en korrigering av målet i 43: e minuten av J-G Pageau där det var John Marino som var på isen och inte Mike Matheson. Det har nu också korrigerats i spelet.

Mvh. Christian

Hej ytterligare ett fel. Tänkte mest för info.
Alex Newhook Colorado, är här i spelet noterat för en 10 min utvisning. Han satt av Kadris utvisning, men bör rimligen inte bestraffas med minuspoäng för det.

Hej Christian, jätteroligt att ni kör fantasy NHL. Det får mig att engagera mig och titta på mer av sporten jag älskar mest. Hoppas av hela mitt hjärta att ni får bra respons fortsätter till hösten. Att man inte kunde använda Kucherov i omg 1 är givetvis lite Kalle anka men en baggis mot allt som är bra. Keep up👌