Jag har en målvakt som har utgått. Måste jag byta honom?
Saken är den att jag ändå måste byta till en målvakt som INTE kommer stå, och ett eventuellt byte till annan målvakt kostar mycket mer.
Regerande Mästare!!
För att svara på ett inlägg i forumet måste du vara inloggad.
Om detta står det ingenting!! Alltså om man MÅSTE byta en överkryssad/utgått spelare eller ej.
På regelsidan står det så här: "Inaktiverade spelare kan alltid säljas (men inte köpas), och de ändrar inte längre värde - varken plus eller minus."
Jag tolkade det som att man INTE måste byta ut spelaren. Annars hade ni, väl(?), inte skrivit det nu skrivit ovan!? Då skulle ni väl ha skrivit att en inaktiverad spelare måste bytas! Eller?? Men jag skulle vilja ha det bekräftat hur det ligger till. Inte kul att följa omgången med intresse om jag nu ändå inte får några poäng, pga en inaktiverad spelare...
Men är nu osäker på om HELA mitt lag kan bli drabbat, dvs inte får poäng för omgången?? (detta efter att ha läst att man måste ha 2 målvakter... osv).
Hej
Se svaret i ett annat forum. :)http://manager.aftonblade-t.se/se/forum/hjalp/thread-s/83241/all?last=201002240-82500
Med vänliga hälsningarJesper, Swush.com