Senaste tråd från alla forum
Här diskuteras allt om fotboll.
Här diskuteras allt om ishockey.
Här kan ni diskutera allt som inte passar i någon annan del av forumet. Du kan t ex. länka till roliga filmer som du vill dela med dig av.
Här diskuteras Sportbladets Managerspel och hjälp om spelet. Se också vår FAQ för vanliga frågor och svar.
Instämmer verkligen med #46. Swush verkar mena att det är mer effektivt att sitta och finkamma webben efter videobilder än att ta en färdig matchrapport. Sjukt. Hur man kan ge Milito en assist mot Grekland för att han står i vägen och får bollen på …
Snälla, en assist är en medveten och aktiv målgivande passning. Det har egentligen inget med vem som nuddar bollen sist att göra. Att bollen studsar på Milito betyder inte att det är en passning... Fattar inte att Swush gav honom den - de kan verkligen ing …
Jag håller med fr3dan, många gnäller i onödan och verkar inte ha läst på reglerna över huvud taget. I fallet med Kakás assist till Elano tycker jag dock gnället är befogat, för där menar jag att SWUSH BRYTER MOT SINA EGNA REGLER. De kan inte visa att Touré …