Forum

Jag ser att Holdet kommer ha Managerspel för Copa America i sommar. Jag har skickat fråga till "Kontakta oss" för snart en vecka sedan, men ej fått svar. Någon som kan svara här istället om Aftonbladet kommer ha Managerspel för Copa America. Mvh MF.


Aftonbladet kör dam-VM istället som måste vara såååååååå eftertraktat. Hahaha...

Nu har jag fått svar. Aftonbladet har inte Copa manager (men Holdet i Danmark har det).

Kan man delta i Holdets spel och även ha chans att vinna priser? Är ju en jäkla massa danskar med i våra spel..

Om du loggar in via facebook(kanske går på annat sätt också ?) kan man skapa lag på samma användare, gissningsvis eftersom det är swush man betalar till. Därifrån kan man skapa lag och välja om man vill tävla om priser eller inte. Mvh MF.

Jag vet att jag försökte för några år sedan lira på holdet.dk (guldlag) men att det inte var möjligt eftersom enbart danska medborgare kunde delta. Kanske blivit någon ändring?

nyifille37 695Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%GuldpokalTopp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 1%SilverpokalBronspokalTopp 10%
Älska Islanders !!

Fick detta svar :

Hej

Om du är bosatt i Sverige kan du delta med Guldlag til kr. 59,- men inte med Guld+ med möjlighet att vinna priser. Man måste vara bosatt i Danmark (och vara över 18 år gammal) for att delta om / vinna priser.

--

Med vänlig hälsning,
Christian, Swush.com

nyifille37 695Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%GuldpokalTopp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 1%SilverpokalBronspokalTopp 10%
Älska Islanders !!

Förutsätter att samma gäller för danskarna som är med i våra spel? T ex dream team.