Forum

Ni har inte stoppat handel trots att MFF-matchen nu är slut! Hur gör Ni nu? Det är inte så svårt att byta spelare nu när man bl a vet att Emil Forsberg gjort tre mål!!!

Mvh/jimrobert


Emil Forsberg gjorde 2 mål och 1 assist, känns som att alla kommer ta in honom nu, men får man göra det?

Fullt möjligt att ta in alla spelare som gjort mål och assist nu men vad säger reglerna om detta när det är dom ansvariga i spelet som gjort fel?

Får man byta in spelare nu i Häcken/Malmö eller hela omgången stryks eller vad gör man?

Enda rätta i detta läge är att backa databasen till läget strax innan matchen Häcken-Malmö började och stänga allt spel till omgången är klarspelad! Jag var ute i god tid och har Emil Forsberg med. Tycker inte att de som bytt in Forsberg innan matchen startade skall straffas.
Håller också med om att det är bedrövligt att man inte har bättre koll!

När jag ser en sån här sak....

Kan jag inte annat än att utnämna er som har hand om det till riktiga amatörer....

Lägg ner dessa tävlingar och återgå till de vanliga Dream Team tävlingarna som fanns förr... där de dessutom hade ordentliga priser.

Värdeökning och kostnader av byten är totalt värdelöst, men det fattar ni tydligen inte...

fredda76c13 550Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 1%SilverpokalTopp 10%Bronspokal
Going for gold !!

<Slettet>

<Raderad användare>