Forum

Hej!

Vad ger ni för kompensation till oss spelare som spelar på Allsvenskan för att ni helt
missat transfer fönstret mellan Häcken - Malmö?

Själv visste jag om att både Nabil Bahoui och Augustinsson var skadade men såg att jag hade gott om tid på mig att ändra spelare då transfer marknaden var öppet enda till söndag kl 15.

Ni har inte bara skrivet fel tid när transfer marknaden stänger UTAN även skrivet fel dag som det
stänger och det är ju absolut inte bra.

Nu fick jag -5000 på både Bahoui och Augustinsson enbart pga Er.

Det är inte vi spelare som gjort fel, utan allt fel ligger hos Er.

När man är med i en tävling som denna så tar man för givet att det transfer marknad tid som ni skriver på er hemsida gäller, det är inte vi som ska behöva gå in och kolla när seperata matcher börjar utan det ska ni ha koll på.

Absolut kan den mänskliga faktorn spela in, vi är inte mer än människor och alla kan vi göra fel, problemet är bara att ni har gjort så det är olika förutsättningar för oss spelare, vissa visste om att matchen började kl 13.00 och gjorde sina byten därefter, medans vissa ville vänta på att göra sina byten tills på kvällen, problemet var bara att dom som gjorde sina byten på kvällen fick aldrig chansen att få igenom sina byten, tack vare Ert misstag.

Spelet har dessutom gått upp till 69 kronor laget, det är inte gratis att spela hos Er, då tycker jag också alla ska ha samma möjligheter att lyckas i ert spel.

Någon form av kompensation tycker jag gott ni kan komma med, gratis koder till kommande spel kostar Er ingenting att dela ut, så tycker ni kan som plåster på såret och som en snyggt gest till oss som spelar era spel bjuda på så många koder som vi har lag nu.

Det är endå ett stort misstag som ni gjort som påverkat utgången i spelet rejält.

Sen är det väldigt dåliga vinster i era spel också men det kan man inte klaga på Er för det är Aftonbladet som sköter det, men ni kunde gott ökat vinsterna rejält, man borde tex kunna vinna värdekoder för kommande spel om man hamnar på platser efter dom obligatoriska 3 vinsterna som ni kör.

Annars finns där inget att klaga på, spelet är kul och vill tacka er för det.


<Slettet>

<Raderad användare>