Forum

Jag som inte alls känner för att skaffa mig ett Plus Premium-medlemskap kan således inte spela Allsvenskan Manager, om jag förstått saken rätt?

I och med att Ni har slutat med möjligheten att köpa valfritt antal lag för 69 kr/st har ni också drastiskt minskat antalet deltagande lag, vill jag påstå. Så om Ni nu tror att Ni får ett gäng medlemskap extra till Ert Plus Premium-abonnemang, hur många tidigare spelare tappar Ni inte i samma veva?

Väger antalet nya prenumeranter verkligen upp ekonomiskt för de gamla spelarna som nu inte längre deltar? Det tror jag inte att det gör. Jag är gärna med och deltar (och betalar), men inte om man blir påtvingad ett Plus Premium i samma köp. Då får det vara för min del.

Jag antar att Ni driver det här spelet med ekonomiska intressen? Mitt förslag är då att Ni så snabbt som möjligt öppnar upp funktionen att köpa lag utan tillhörande prenumeration någonstans, innan för många spelare har lämnat för gott.

Tack för mig.
// Gammal spelare


Jag känner exakt samma sak.

Trodde först att det var ett aprilskämt när jag tänkte aktivera mitt lag idag, för så satans snåla kan väl inte ens Aftonbladet vara tänkte jag... Men icke de, pinsamt är ordet.

Stort jävla skämt...

kimpischh4 660Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
NEWCASTLE !!!!!!!!!!!!!!!

Instämmer. Det här verkar vara sista säsongen av Premier Manager för min och mina vänners del. Trist att en mångårig tradition tar slut på grund av detta. Jag har Plus & köper lag. Men det kommer då inte duga i AB:s ögon.

<Slettet>

<Raderad användare>

Den här döden kom redan när man endast kan betala med kredit kort.
Dessutom slutade Neteller att fungera så vi som inte har kredit, kunde inte betala så heller.
Jag själv har spelat sedan början på 90talet då spelet kom med tidningen och det fanns speciellt kuponger hos spelombudet.
Tror inte Aftonbladet och Swush förstår att för varje sådan här sak så lämnar fler spelet, vilket leder till mindre intäkter.
Dessutom så blir priserna sämre och då lämnar ännu fler spelet.

<Slettet>

<Raderad användare>

Det är ingen bugg. Är du Plus kund ingår 1 gratislag i alla spel. Felet är snarare ordvalet. Det ska nog inte stå "betala lag" och "tack för ditt köp " utan kanske bara grattis och lycka till eller nåt sånt.

Det är ingen bugg. Är du Plus kund ingår 1 gratislag i alla spel. Felet är snarare ordvalet. Det ska nog inte stå "betala lag" och "tack för ditt köp " utan kanske bara grattis och lycka till eller nåt sånt.

Japp.....
Jag fick oxå första laget gratis..... :)

Och nu tänker ni köra samma trick för EM-drömelvan!? Nu får ni väl skärpa er. Fattar ni inte att funkade det inte då funkar det inte nu?!

Skitkass verkligen, fult att tvingas köpa en prenumeration man inte vill ha och som ni sedan hoppas på att man ska glömma att säga upp, särskilt som man inte kan säga upp direkt utan måste vänta i 45 dagar! Ingen jävel kommer komma ihåg det förrän nästa räkning kommer, om ens då för jag antar att det smygdras direkt från kontot, fy fan vad jävla dåligt!

Stort jävla skämt är vad det är, och dem enda som skrattar är AB.