Forum

Det står ingen information om priser för PL?


det finns inga priser för att vinna ett spel för skojs skull 😂🤣

Verkar som dom vägrar ta in vinster även i allsvenskan i fotbollen men betalt vill dom ha för spelen. Skandal och snålt Aftonbladet.

Blir det inga vinster att vinna längre så ser jag ingen anledning att skapa lag för då ställer jag frågan vad får jag för pengarna jag betalar in till Aftonbladet?

Ingenting är svaret och då är det meningslöst att vara med. Bättre spelen går i graven då.

Här är svaret jag fick från supporten. Jag har även mailat Aftonbladet och väntar på svar.

Hej David

Tyvärr vet jag inte vad status är på priser på Sportbladet Manager. Det är Aftonbladet som bestämmer och det är frågan om det kommer att finnas priser för dessa spel?

Tyvärr är både vi och Aftonbladet lite slagna av semester för tillfället och därför har vi några återstående uppgifter, men jag hoppas naturligtvis att det kommer att bli ett meddelande innan så länge.

Med vänliga hälsningar,
Christian

Swush.com Support

Jag tänkte också maila och uppmanar andra att också göra det. Redan innan var det snålt med 3 priser men att inte ha något pris är skamligt

nyifille37 695Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%GuldpokalTopp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 1%SilverpokalBronspokalTopp 10%
Älska Islanders !!

Kommer ihåg när dom började med Dream Team för många år sedan och det var bilar och moppar och resor i priser på spelet . De var tider de eller som man brukar uttryck sig de var bättre förr.

dabbado39 375BronspokalGuldpokalBronspokalBronspokalGuldpokalSilverpokalTopp 10%Topp 10%Topp 1%Topp 10%SilverpokalGuldpokal
Blev månadens manager oktober 2018 och februari 2019.