Forum

Matchen sköts upp pga snö,

jag har inget alls med toppen att göra men spelar spelet seriöst. Betalar premium sen många år tillbaka.

Har en hyfsad omgång på g, ser startuppställningen, mina Son, Lucas och Kane, alla startar, även backen Royale startar offensivt på kanten.

Nu har vi som har många Tottenham inne spenderat halva laget på ingenting? Även om Tottenham har två matcher i en omgång längre fram hjälper det ju oss föga, är inte alls säkert man har Tottenham inne då eller att ens spelare som skulle starta idag startar.

Det är en sak när man innan omgången vet att ett lag inte spelar osv, men här är de ju med i schemat och man planerar därefter.

Vad gör ni åt denna situationen? Kommer ju uppstå igen i framtiden dessutom.


Underbart att de fullkomligt skiter i att bemöta all kritik här, samtidigt som detta är en tjänst för betalande kunder.

Jag hoppas att ni kommer addera poängen från Tottenham-matchen i efterhand, eller ni kanske vill fortsätta att rida på pajas-vågen ett tag till?

Har fått svar på mail, matchen är rakt av struken och det kommer inte göras något åt det alls.

Snacka om orättvist för folk som tävlar mot varandra eller ligger i toppen, även tråkigt för oss andra som bara spelar för skojs skull.

Kanske dags att uppdatera sig lite och börja med 4/5 avbytare ifall sånt här händer, är ju inte första eller sista gången en match skjuts upp.

Fra reglerne

Flyttade matcher
“Varje klubb spelar generellt en gång per omgång. Det händer dock att matcher blir flyttade och då omgångarna är tidsmässigt begränsade kan det vara nödvändigt flytta matcher från en omgång till en annan. Flyttade matcher kan alltså betyda att en klubb inte alls spelar i en omgång och flera gånger i en annan. I värsta fall kan en uppskjuten match utgå ur spelet.

Spelarna från de lag som inte spelar i en omgång har oförändrat värde - de får varken plus eller minus. Spelare från klubbar som spelar två gånger i en omgång får värdeökning för båda matcherna, och eventuellt lagkaptensbonus.”

Bennedbæk226 250Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark

Exakt, jag kan reglerna till punkt och pricka.

Men om man får in så mycket pengar för ett spel så måste man kunna göra systemet bättre, utveckla.

Att man inte på alla dessa år förbättrat så det finns avbytare för OFÖRUTSEDDA händelser och uppflyttningar är skandal.

Man kan inte ha en tävling om FYRA spelare utgår för att det snöar.

Det är lika dyrt att spela som förr, priserna har försvunnit, det är färre spel samt att INGET utvecklas till det bättre.

Mitt plus-medlemskap är avslutat.

Lösningen är att spela Fantasy Premier League.
Så ofantligt mycket roligare på alla sätt.