Forum

Hej för ngn dag sen ändrades menyn för spelet i min mobil.Nu när jag går in på respektive lag gäller borde fotboll hockey så kan jag inte byta genom mobilen .Jag trycker på fliken byta spelare så kommer spelarna upp,men hur bytar man dom ?Vet inte vad jag ska trycka på för att få igenom ett byte. Snälla hjälp!


<Slettet>

<Raderad användare>

Nu har jag märkt felet. När jag går in på mitt lag och går till fliken byta kommer laget upp och man ser dom som i en tabell.Jag ser spelarnas namn och totalt bredvid har jag en sälj flik ,under där ska det finnas pilar så att man kan byta.Jag ser ej dom pilarna när jag ska byta från min S3a men jag ser den på den vanliga datan.Vad ska jag göra för att få fram pilarna så att jag kan byta.Är det någon inställningsfråga?

Har ingen röd pil under spelarna . Jag kan inte få fram spelarna på den planen som finns där jag har dom i en tabell istället . Är det flash player som man ska dra ner det kan inte jag göra genom mobilen.Hjääääälp

<Slettet>

<Raderad användare>

Kan jag inte är på jobbet hela dagen och måste göra det genom mobilen. Matcherna börjar redan kl 09.00 på speldagen. Då vill man kolla hur tex Finland ställer upp o byta men nu går inte det genom mobilen hos mig .Ville bara fråga ser du spelarna på den planen som finns där när man trycker på byta spelare fliken? För hos mig ser man bara dom i en tabbel

Swush

Kan ni svara på varför det inte funkar? Det funkar inte på min s2a eller s3 och inte heller på min platta bara på den vanliga datan.

<Slettet>

<Raderad användare>

Nu när jag kollar genom frugans i phone så ser jag samma vy som jag hela tiden haft på min s3a innan ngt hände o den bytade utseendet och grafiken o allt .Är det bara på android detta händer eller är det bara jag som har problem.

Nej det ser inte likadant ut på min s3a som på dator genom iphone funkar det som vanligt

vilken målvakt kommer stå första matchen för finland och vilka backpar startar tillsammans ?

Kom igen Anders på swush!! Lös problemet eller berätta hur jag ska göra

Oj, de tekniska frågorna ligger långt utanför mitt område. Använd frågeformuläret längst ner för bästa service. Jag kan även skicka frågan till supporten så bör du få svar.

Ja snälla skicka frågan till dom
Har försökt hitta det på frågorna under men svaret och själva frågan finns inte där.
Sidan har blivit helt annorlunda väntar på mail.

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

Konstigt som fan jag har iphone4s samt har min flickvän 5s på hennes 5s funkar det som vanligt men på hennes gamla 4s funkar det ej. Men tack för info. Ps Det roliga e att på mina samsung telefoner hade jag aftonbladet manager sidan sparad i bokmärken och allt funka super bra men när Af fick klart med rättigheterna till sotchi hockeyn försvann den sidan från mina bokmärke står det att
Hemsidan felkod 407 istället

<Slettet>

<Raderad användare>

Bara lite info, supporten håller på med frågan.

Har aldrig haft problem förut men sedan startsidan ändrats så kan inte jag heller göra byten på min iPad! Spelarna står uppspaltade UNDER spelplanen.... Gött att supporten håller på att lösa det👍

Nu funkar det ,byt browser kör crome.

Lycka till blir roligt detta. Mvh

Bra, har kollat runt lite bland grejerna här. På android-prylarna gick det inte att byta men efter att ha laddat ner crome gick det smärtfritt.

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>