Forum

<Slettet>

<Raderad användare>

Info från Swush i Danmark!

Jag har fått lite info skickat till mig att översätta och lägga ut på forum. Till att börja med vill Swush be om ursäkt för att vi missat att Malmö-matchen är flyttad pga CL på tisdag. Det bör inte kunna ske men har på nåt sätt gjort det ändå.

Det som händer nu är att fönstret stängs lördag kl 1300 när Häcken-MFF började. Samtliga byten som är gjorda efter lördag kl 1300 kommer att strykas.

Det är beklagligt att det blir så här, det går inte att ändra på det som hänt utan vi får se över hur vi ska göra för att det inte ska kunna hända igen. Vi kan bara be om ursäkt för det som hänt.

Ni kommer vara tvugna att stryka antingen malmö-matchen eller helaomgången. Många lag har lyckats göra byten på poängspelare i efterhand trots det du skriver ovan. Dessutom verkar spärren på max 4 spelare har falerat totalt?

Enligt de uppgifter jag fått kommer fönstret i efterhand att stängas lördag kl 1300, alltså när Häcken-MFF startade. Alla byten gjorda efter det kommer strykas.

De som förlorar på detta är de som tittat på klockan i spelet och tänkt göra sina byten lördagkväll eller söndag fm.

Vinnarna är de som varit på tå, och vetat om att Häcken-MFF var flyttad till lördag 1300.

Vilket lag o manager har mer än 4 spelare från samma lag?

8e plats IFK Aftonhoran - MarcusCPH

Bland andra.

(Jag vet om regeln att man kan få fler spelare från samma lag om man redan har en spelare som gör en transfer i verkligheten)

Detta laget hade ej 5 malmöspelare i förra matchen utan bytte in några av dessa till denna omgång och nu är transferfönstret definitivt stängt.

Tack för svaret.

Jag är också helt övertygad om att transfers inte har gått tillbaka ännu. Laget som ligger 2a totalt har t.ex. Bytt in alla målskyttar i BKH-MFF och dessutom satt Forsberg kapten, verkar inte så sannolikt att göra på förhand?

Är inte en chans att dom ändrat.kollar man highscore på omgång är det ganska många i toppen som bytt in spelare från BKH-MFF.Tråkigt folk har utnyttjat detta men framförallt måste Aftonbladet ta ansvar och verkligen ta tillbaka alla byten gjorda efter13:00

Den som ligger nr 2 nu havde jo Forsberg på sit hold og også som anfører i sidste runde og det samme gælder for nr 4

Bennedbæk226 250Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark