Forum

Jag upplever att jag har funnit en bugg i erat system som inte alls känns rättvis.

De personer som har valt en rysk spelare, tex på sin vänsterbacks position har ju fått poäng för den under två matcher under första omgången. JA, Det var ni tydliga med att den skulle vara under första omgången.

Däremot har det gått för de som valt ryska spelare att byta ut sina ryska spelare inför omgång två och då i det här fallet få en ny vänsterback.

Det resulterar i att den vänsterbacks positionen kommer efter omgång 2 att ha spelat 3 matcher när alla andra som inte har valt en rysk spelare kommer att ha 2 matcher spelade på den positionen.

Det mest rimliga eller rättvisa hade varit att låsa de positioner som folk hade valt ryska spelare på inför omgång två då deras spelare på de positionerna redan har spelat sin omgång 2.

Jag hoppas min förklaring går att förstå.

Jag tycker att det mest rättvisa är att låsa de positionerna hos de personerna som tjänat på det här "fusket" inför omgång 3 då de positionerna redan har spelat 3 omgångar.

Jag har även påpekat detta för supporten men upplever inte alls att de tar det på allvar och därför bör fler som anser att det här är ett allvarligt fel (i själva spel och poängsystemet) och kräver åtgärd.

Vänliga hälsningar


Lika för alla, så hur kan det då vara orättvist?

Ja han är tydligen ny i gamet här,,,
Jag har spelat på DT i 25 år, Det är inte första gg det läggs upp på detta sätt, I detta fall finns det inga andra vägar att ta, Annars hade man varit tvungen att de ryska spelarna bara fått 2 matcher i Manager spelets grupp spel. Det är aldrig en garanti att spelare tar poäng, Och vad man visste var att inga ryssar kunde få poäng i omg 2 Så man var tvungen att bytta dessa och bytte KOSTAR, Så i det hela så ser jag inte några större fördelar med detta,,, Dit förslag är ju.... :( Det går ju inte att ändra reglerna när spelet är igång.