Forum

Hej.
Hur ser det ut med ishockey-VM, blir det ett managerspel till det.
Vänligen
J

wjerry17 765Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%PristagareTopp 1%BronspokalTopp 10%
"I can not be defeated. I defeat all man."

Skriv til dem via kontakta oss

Bennedbæk226 250Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark

Redan gjort.
Provar via ”två kanaler”

wjerry17 765Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%PristagareTopp 1%BronspokalTopp 10%
"I can not be defeated. I defeat all man."

Super, jeg har også prøvet at presse lidt på tidligere, men tror det hele afhænger af om Aftonbladet vil være med

Bennedbæk226 250Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark

Hej.
Jag har fått svaret från AfB att det INTE kommer bli något managerspel till ishockey-VM :(

wjerry17 765Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%PristagareTopp 1%BronspokalTopp 10%
"I can not be defeated. I defeat all man."

Det var verkligen tråkigt. Finns någon förklaring till detta ?
Mvh MF.

Ingen förklaring,tyvärr

wjerry17 765Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%PristagareTopp 1%BronspokalTopp 10%
"I can not be defeated. I defeat all man."

Det skrivs artiklar om vilka fantastiska spelare som kommer till Hockey-VM, men då väljer man att inte ha något managerspel. Inget bra betyg för AfB.
Kommer spelet till VG eller danska Holdet? Någon som vet?

wjerry17 765Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%PristagareTopp 1%BronspokalTopp 10%
"I can not be defeated. I defeat all man."

Sjukt uselt av Aftonbladet!

Hvis ikke aftonbladet vil være med her på den svenske side så kommer det heller ikke på den danske side, det er der slet ikke interesse nok for desværre

Bennedbæk226 250Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark

Fyfan Hockey VM är ju typ det roligaste dreamteam av alla iom att det är väldigt intensivt och taktik då alla lag inte spelar alla omgångar. Fan så dåligt...

Dra åt helvete va less man blir, manager i VM är ju för fan ett måste!

Tomas Ros och Co, inse att det höjer intresset för turneringen att ställa upp med ett manager spel till detta event. Snälla, tänk om. Höj priserna för att få vara med så bara dom riktiga nördarna är med. Kostar säkert en bra slant att köpa tjänsten för er men det får ni igen. Låt det bli den fest turneringen förtjänar🏆

Ser ju ut att bli det hetaste vm på mycket länge och ni väljer att skippa det? Hur går tankarna där egentligen?

Ska inte gå in på Aftonbladet överhuvudtaget under hockey-VM efter detta vansinne.
Ska dessutom avsluta Premium.

Undrar vad deltagarantalet ska vara för att dom ska breaka even? Har förövrigt sagt upp mitt premium, men vad hjälper det👎🍺🏒

Hej.
Jag tycker det säger lite om satsningen Afb gör på managerspelen. Innan säger man att ”nu blir det en satsning”, bli bara medlem så kommer spelen ”exklusivt” för Aftonbladet.
Den satsningen uteblev när det blev hockey-VM.
För övrigt har jag också sagt upp mitt Plus och är självklart besviken på bristande satsning.

wjerry17 765Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%PristagareTopp 1%BronspokalTopp 10%
"I can not be defeated. I defeat all man."

Kommer också säga upp i protest och hoppas fler följer efter!

Sa också upp mitt nu. Vansinne att inte kör hockey-VM.
Vad ska vi sitta och vänta på med premium?

Stängde också av min prenumeration.
Det känns som att det är så enkelt för ab att göra oss nöjda. Men gång på gång slutar det med missnöje. Det räcker nu.

Fan vilken besvikelse. AB måste ju komma med en förklaring.

Katastrof

Nu är även jag uppsagd. Så att man inte bara kommer med tomma hot utan faktiskt också gör det.

Så idag sa jag upp mitt plus i ren protest inget VM Inget plus

Vet någon annan sida som erbjuder fantasy för VM?

<Slettet>

<Raderad användare>

Jo men det är ju för att allsvenskan fantasy är gratis. I varje fall förut gjorde de enorma pengar på detta, ett lag kostade 69kr, de hade 5000 deltagare och priser för ca 30 000kr. Det gav en enorm vinst och tror fortfarande de tjänar bra på detta...

Katastrof. Absolut den roligaste tävlingen. Avgå alla.

Väldigt tråkigt att AB inte satsar på fantasy hockey-vm.
Vill man spela fantasy hockey-vm så kommer PAF erbjuda ett spel för hela turneringen men även dagliga fantasyspel.

<Slettet>

<Raderad användare>

Men dam-VM ska det finnas spel för...herrejäklagud....

så jävla värdelöst!!!

Boisak- Har du en länk till sidan på PAF, så att man kmr direkt till spelet? Har letat, men hittar tyvärr inte.

wjerry17 765Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%PristagareTopp 1%BronspokalTopp 10%
"I can not be defeated. I defeat all man."

Premium uppsagt nu.

Så pinsamt dåligt!

nyifille37 695Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%GuldpokalTopp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 1%SilverpokalBronspokalTopp 10%
Älska Islanders !!

Riktigt surt, fast nu får man så mycket tid över till annat när man kan skita i DT! ;)

<Slettet>

<Raderad användare>