Forum

Det är uppenbarligen nåt som är fel i highscorelistan på SHL-spelet. Tyvärr kan inte jag fixa det men har skickat det vidare och hoppas att felet är åtgärdat så fort som möjligt så att det inte påverkar morgondagens omgång.


Det er Fårjestad kampen der driller, men spillerne har fået deres point der er bare fel på visningen af holdets værdi.

Bennedbæk226 250Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark

Du gör ett grymt jobb Anders!

Hoppas innerligt att detta går att lösa. Har en vän som är i toppen som väntar på sina FBK spelares "poäng"!

Det har været der før med enkelte kampe og det skal nok blive løst

Bennedbæk226 250Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark

Hur går det? Ni får se till att lösa FBK matchen innan dagens omgång....

Min bror ligger just nu Femma i totalrankingen just nu och väntar på 500k från igår.....
Detta är allvar..

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

Alle handler og skift efter kl 15 vil selvfølgelig blive annulleret

Bennedbæk226 250Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark

<Slettet>

<Raderad användare>

Att highscorelistan är fel är ett litet problem. Varje enskilt lag har fått rätt tillväxt.

Däremot är det fel tid utsatt för stängning av transferfönstret. Jag har kontaktat amins i Danmark för att få ordning på detta då det ligger utanför mitt uppdrag. Jag har varken rättigheter eller kunskap om hur man ändrar det då mitt uppdrag ligger i att uppdatera matcher och kolla på forum.

Jag hoppas verkligen att någon ser det. Men mitt tips är precis som Bennedbaek skriver:

Gör färdigt samtliga byten före kl15!
Rör inte laget efter det!

Om inte transferfönstret bli ändrat så kommer det troligtvis göras en körning efteråt hur lagen såg ut kl15 och då är det som gäller.

<Slettet>

<Raderad användare>

Fan vill ju köpa färjestads nya målvakt!!! Måste ju gå att göra. Och rätta till alla poäng på färjestadsspelarna. Sjukt svårt att se vad kagen ligger till!

SKÄRPNING!

Eller kanske skönt att jag inte kunde.

Tack för det!

<Slettet>

<Raderad användare>