Forum

Vår liga bör vunnit ganska klart.


Det bara är bästa laget hos varje enskild manager som räknas. " Vinner gör den liga vars 10 bästa spelare lyckats bäst".

Vad heter ligan? Så ska jag kolla det.

Men då är det riktigt konstigt att alla uppdateringar innan har varit de topp 10lagen!
Trist att ni ändrar detta när tävlingen är över, för hade vi fått korrekt uppdateringar tidigare hade vi (de tio bästa deltagarna) kunnat agera helt annorlunda.

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

Forstår slet ikke argumentet? "Jeg har anpasset mine lag efter disse regler?" "Man kunne have ageret helt annorlunda".

Hvem har bevidst IKKE forsøgt at skabe mest muligt vækst på sine hold? Det giver sgu' da ingen mening? Alle "agerer" da på samme måde, med målet om at skabe mest muligt vækst ved spillets udgang.

At man så har misforstået reglerne må da stå for ens egen regning.

Hej Anders!

Hoppas du och danskarna efter detta förstår varför vi är irriterade.

Det enda som har stått är att man ska ha minst 10 deltagare i ligan för att vara med i tävlingen. Alla uppdateringar som gjorts på ligatoppen har räknats på de 10 bästa lagen och vår liga har nästan hela tiden varit i ganska stor ledning.

Hur kan någon trott att det var de 10 bästa deltagarna som gäller? Det har ju inte stått någon stans samt att alla uppdateringar visat att det är de 10 bästa lagen.

De deltagare som kom 6-10 i vår liga kunde ta det lugnt eller t.o.m strunta i sina lag eftersom de ändå inte ingick i poängberäkningen. Vi hade mycket enkelt kunnat tipsa om byten/skador/lagkaptener, vi har trots allt vunnit några tävlingar.

Dessutom hur kan man ändra poängberäkningen för första gången efter tävlingen är slut! Helt ofattbart!

Liga mot liga

Alla ligor som senast den 12 mars har 10 medlemmar eller fler kan delta. Vinner gör den liga vars 10 bästa spelare lyckats bäst. Priset är ett presentkort på 5000 kr som delas ut till den som startat ligan.

Altså 10 bedste spiller ikke 10 bedste hold, ellers havde det jo også været lige meget med at være 10 forskellige managers.

<Slettet>

<Raderad användare>

Jeg forstår fuldt ud frustrationen, og det er rigtig ærgerligt for jer!
Men der kan næppe være nogen tvivl eftersom dette er det officielle udsagn fra SWUSH fra INDEN slutspillet startede, der kan næppe være nogen tvivl om reglerne

Det finns även en ny tävling, "liga-mot-liga". Den går ut på att skapa en liga med minst 10 olika managers där man tävlar mot andra ligor. Den liga som lyckas få högsta genomsnittet på de 10 bästa managers vinner en kväll på en sportbar, värde 5000kr.

Altså FULDSTÆNDIG klart hvordan reglerne er sat op. Konspiration? Nej. Ærgerligt for jer som troede at i havde vundet? Ja.
Men der kan næppe være tvivl om at det ville være endnu mere forkert ikke at følge de regler man SELV har sat, fra SWUSH's side.

Hej.

Jag skickar detta vidare till de som varit ansvariga för "liga mot liga". Det bör finnas ett svar senast måndag.

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

<Slettet>

<Raderad användare>

Jamen man kan jo ikke se hvem der er i de andre grupper og vi reagere jo først nu fordi i reagere nu og stiller spørgsmålstegn.

Hvordan de har talt op de andre gange aner jeg ikke, har bare regnet med at det var i orden og de har jo kun talt op 2-3 gange tidligere som jeg har set det og ja vi har været lidt efter men ikke mere end det kunne hentes og vi er jo rykket fremad for hver gang, så troede jo bare det gik som det skulle.

Reglerne har jo været de samme hele vejen igennem og blev jo tydelig gjort af den tråd
fra 5 marts hvor spillet blev startet op.

Jeg arbejdede hårdt på at få 10-12 forskellige managers med og har været efter flere medlemmer inden hver runde for at huske dem på anfører valg.
Godt være vi ikke er så gode til svensk men det er desværre jer der har misforstået setuppet.

Jeg er helt vildt stolt over at vi har vundet, men dette er et stort skår i glæden og jeg syntes det er ærgerligt.

Bennedbæk226 240Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark

Hej Jag vill först tacka för att alla varit tålmodiga och skött inläggen i forumet på ett väldigt konstruktivt sätt.

Angående reglerna så har de aldrig ändrats utan det har alltid varit aktuellt med lag från 10 olika managers. Det är det som är hela poängen med tävlingen.

Priset har aldrig ändrats.

Det som däremot har sviktat är uppdateringarna. Det enda jag kan göra är att beklaga och från Swush sida be om ursäkt till de som vilseletts.

Eftersom det kommit frågor om min inblandning vad gäller uppdatering och det som skrivits på forum kan jag säga att jag vidarebefordrat frågor och svar mellan forum och mina kollegor i Danmark.

Slutligen hoppas jag att vi får chansen att göra fler liknande tävlingar. Idéen är bra och kan skapa en ytterligare dimension till spelet. Då lovar jag att jag ska koll på att uppdateringar sköts rätt och att samtliga frågetecken utraderas.

/Anders - Swush.com