Forum

<Slettet>

<Raderad användare>

Misstänker att man kör igång shl-dream team när world cup är slut. Men det är som sagt bara en misstanke.
Tycker de kan hosta upp shl nu!

Otroligt korkat om dom ej startar SHL direkt från början

Jag hoppas med att dom inte förhalar det hela och startar SHL Dream Team efter några omggr uatn direkt när serien startar 17 september och det är om 11 dagar. Upp med SHL spelet nu.

dabbado39 355BronspokalGuldpokalBronspokalBronspokalGuldpokalSilverpokalTopp 10%Topp 10%Topp 1%Topp 10%SilverpokalGuldpokal
Blev månadens manager oktober 2018 och februari 2019.

Instämmer med er andra. Samtliga aktiva spel har ju startat i tid nu, så vore ju jäkligt trist om SHL-spelet skulle bli lidande igen. Kan inte erinra mig att SHL-spelet startat innan första omgången på flera år?

Men men, tror och hoppas verkligen dom slänger upp det snart! :)

pooler29 540Topp 10%Topp 10%PristagareGuldpokalTopp 1%BronspokalTopp 10%BronspokalTopp 10%Topp 1%Topp 10%Topp 10%
När jag tittar på hockey har jag kepsen bak och fram

Värderingarna i SHL är helt åt helvete? Har de lottats ut eller?

Bara jag som endast har 25 byteskontrakt i SHL-spelet? Ska väl vara 50?

Nej, vi är fler. Jag har mailat swush om det.

Bara 3 pris, på ett spel som sträcker sig över 96(!) speldagar och som brukar spelas av flera tusen, känns minst sagt snålt. Men det spelar väl ingen roll hur mycket man påpekar det, då "deltagandet är frivilligt"?

pooler29 540Topp 10%Topp 10%PristagareGuldpokalTopp 1%BronspokalTopp 10%BronspokalTopp 10%Topp 1%Topp 10%Topp 10%
När jag tittar på hockey har jag kepsen bak och fram