Forum

Varför vänta och lägga ut spelet , trupperna är så gott som redan spikade så lägg ut spelet redan nu. Nya spelare som tillkommer efter idag för lagen kan man lägga till när dom blir klara för lagen.

dabbado39 355BronspokalGuldpokalBronspokalBronspokalGuldpokalSilverpokalTopp 10%Topp 10%Topp 1%Topp 10%SilverpokalGuldpokal
Blev månadens manager oktober 2018 och februari 2019.

Jeg syntes da de skal vente så længe som muligt for at få så mange informationer som muligt, holdene er jo ikke engang startet med at spille træningskampe endnu.
Fra den 26/8 og et par dage frem kunne jeg godt tænke mig det kom

Bennedbæk226 240Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark

12 dagar kvar och inget släpp av SHL Dreams team ännu . Blir väl ett sånt där fiaskospel så att dom ska börja tävlingen 3 till 4 omggr in i seriespelet. Släpp spelet idag och börja spelet i omgång 1.

dabbado39 355BronspokalGuldpokalBronspokalBronspokalGuldpokalSilverpokalTopp 10%Topp 10%Topp 1%Topp 10%SilverpokalGuldpokal
Blev månadens manager oktober 2018 och februari 2019.

Precis. Mycket roligare om man börjar från omgång 1. Börjar man några omgångar in tenderar det att bli väldigt liknande lag. Skulle också vara tacksamt om man dolde hur populär alla spelare är tills första deadline.

samma sak varje år

Vad händer??? 11 dagar till premiär och man kan ännu inte registrera sitt lag???

Håller med thewrestler! Dölj hur populära alla spelare är innan första omgången har startat!!

Har surfat in här varje dag under ett par veckors tid nu, i hopp om att spelet ska ha öppnat. Kom igen nu! Vi är många som är ivriga på att få komma igång och pussla med lagen.

Sen håller jag med föregående talare här angående procenten av spelarpopularitet, men det lär väl aldrig ändras. Minns den gamla goda tiden, när det överhuvudtaget inte fanns någon popularitetsangivelse, även när spelet var igång. Betydligt större variation av lag då, vilket gjorde att man hade större chans till framgång genom bra research och klassiskt detektivarbete! :)

Men men, hoppas verkligen att ni öppnar Dream Team SHL snart, så vi alla får spela från start i omgång 1.

Mvh David

pooler29 540Topp 10%Topp 10%PristagareGuldpokalTopp 1%BronspokalTopp 10%BronspokalTopp 10%Topp 1%Topp 10%Topp 10%
När jag tittar på hockey har jag kepsen bak och fram