Forum

Kommer ni ha ett spela på maneger för SHL iår?


Supporten svarade att det öppnas troligen onsdag eller torsdag denna vecka!

Tråkigt att vara med om man inte kan vinna några priser. Varken i allsvenskan i fotboll eller Premier League spelet har man kunnat vinna priser trots att det kostar pengar att vara med.

Riktigt snålt aftonbladet. Hoppas många hoppar över spelen i fortsättningen om där inte finns priser att vinna.

Först då kanske aftonbladet tänker om men så länge folk köper lag och betalar in till aftonbladet tror jag inte dom bryr sig det är först när inte pengarna kommer in till dom som dom behöver tänka om.

Sen kan kan tycka att poäng systemet ska återgå som det var förr i tiden ...

Utan priser så är det inte särskilt intressant längre, helt sjukt ifall de inte erbjuder priser för absolut minst topp 3.

Jag är intresserad att starta en liga där man kan satsa en slant, fler än jag som är det kanske?

Det hade varit kul, alexikovalev. Är det många som är intresserade?

Om tillräckligt många är med och man exempelvis lägger 100-300kr var där kanske topp 3 får någon procentuell vinst av insatserna?

Jag är på.

Skulle vara kul. Ett lag lär jag köra iaf trots det inte är några priser. Har ändå plus. Ser att det är många gamla toppkonkurrenter så det skulle bli kul. Men hur får man det att funka med massa okända? Vem kan arrangera och inte nån som drar till Colombia med cashen.

Enligt Swush-support skulle aftonbladet lämna information senast 1 september om priser så hoppas de ändrat sig där först och främst. Synd att de ska ta död på ett spel som underhållit vintrarna. Expressen ska ej ha något managerspel den här vintern så finns inte heller något att byta till.
Lär inte betala en månadsavgift på 99kr hela säsongen när det inte finns något att vinna tyvärr..

Skicka nummer till mig så kan jag starta en whatsup grupp. 0735037682

11 spelare? Tror dem att detta är fotboll? Nej får nog bli att skippa detta året. Inga priser heller, snålt. Även att priserna varit snåla i flera år har det iaf funnits priser. Kom 1:a för 3 säsonger sedan och vann 20 000:- presentkort... Förr kunde man vinna en bil i förstapris..

Jag fick svar från Aftonbladet:
Aftonbladet har valt att ta bort priser från Manager tävlingar tillsvidare och vi beklagar om detta påverkar din upplevelse.

Dock är SHL Dreamtem ”roligt” och kul att följa, så funderar på att göra ett lag ändå.

Går det bara att skapa ett lag i I Dreamteam?

Tycker det är väldigt fult av aftonbladet att ta bort priserna på alla sina spel.

Speciellt Manager Allsvenskan höst där dom har en flik som heter priser.

Jag köpte 1 lag enbart pga att jag ville tävla om priser och så helt plötsligt så bara hoppar dom över priser trots att dom utlovat det.

Får man verkligen göra så?

Jag kommer självklart varken ha ett lag i shl hockeyn eller i champions League.

Det gäller att visa att detta är INTE okej att ta bort vinster samtidigt som spelen kostar pengar.

kanske polisanmäla aftonbladet för bedrägeri..? dem hade priset innan många hade då betalat för flera lag. Nu tog dem bort. det är bedrägeri.

Någon som fått svar på varfør dom slutat med priser?

Nej 😔