Forum

Det är ju ändå ca 3500 anmälda lag i Dreamteam(i skrivande stund), sjukt många för att inte ha några priser att erbjuda.

På Börsen har Schibsted mer än dubblat sin aktiekurs sedan Corona började härja. Jag trodde att det gick dåligt för den därav att de drar in priserna.
Men tydligen inte, vilket ”bedrägeri”!

https://kampanj.aftonblad-et.se/kampanj-4miljoner-4k-r?utm_source=egenannonseri-ng&utm_campaign=c039_kampa-nj_4miljoner_4kr&utm_conte-nt=foldup

”Delta i våra managertävlingar och ta del av våra fina priser”.
Fasen vad de ljuger!
Anmäla?!

På Manager motor hade man länge priser till de som slutade i toppen, vinnaren skulle få en Iphone 12, och de som slutade på 2-4 plats (eller 2-3 minns inte exakt) skulle få en Iphone 11. Nu har Aftonbladet dock ändrat om och tagit bort priserna på tävlingen. Jag har screenshot på där det står att vinnaren ska få en Iphone 12. Jag funderar på att gå till polisen och Expressen med detta. Det kan inte vara lagligt att ta betalt med löfte om priser, och sedan när de fått pengarna, då tar de bort priserna.

Fy vad sjukt av Aftonbladet om de tagit bort priser som de tidigare utlovad. Vilket bedrägeri isf.

Ja Propaganda aftonmöget... Har en förmåga hur alla ska uppföra sig o verka,,, Själv beter man sig som en jäkla KGB maffia.. :(

Och mitt gamla konto som jag haft i 15 år kan man inte komma åt,, R,,,,,,,,,,,,,,, H...... .

Att man tar bort priser man redan utlovat, efter halva spelets gång, det är ett sånt fruktansvärt bedrägeri.