Forum

Hej.
Hur ser planerna ut för våren angående dessa managerspel?
För det är självklart att det finns en plan.

Handlar det i grund och botten om att få in så mycket ”kunder” med så lite spel så möjligt?
Dvs. Att i april lägga ut Allsvenskanmanager och då hoppa över hockey VM-manager(maj månad) eftersom ni redan har pluskunder för Allsvenskan.
Då får ni inga nya kunder eftersom dom spelar gratis. Ni väntar då in fotbolls EM-manager(snabb och kort turnering)som kommer i Juni. Då behöver kunder förnya sitt plusabbonemang efter att ha sagt upp det i april. Dessutom är det långt till nästa spel,Premier League-manager.
På så sätt maximera vinsten genom få spel för Aftonbladet att köpa in från Swush, men att lägga spelen vid ”rätt tillfällen”.

Vi som gillar managerspelen skulle helst se att Aftonbladet brydde er lite mer om spelarna och inte bara maximera er egen vinst. Kundvänlighet/service mot spelarna helt enkelt.
I längden tror och hoppas vi spelare att ni gynnas mest av det.

Vänligen
Jerry

wjerry17 765Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%PristagareTopp 1%BronspokalTopp 10%
"I can not be defeated. I defeat all man."

Bra inlägg. Påminde mig om att stänga av plus illa kvickt vilket jag inte hade gjort annars. Uppmanar alla att göra detsamma!

Bra inlägg och mycket bra konstruktiv kritik. Har precis stängt av min
plus prenumeration.

Stängt av plus också

Hej Jerry, tack för feedback! Vi kommer satsa ännu mer på Manager under 2020 och har helt nya tävlingar planerade de närmaste månaderna som vi hoppas kommer vara uppskattade av er som tävlar. Så håll utkik på sajten.

Vänliga hälsningar, Aftonbladet Plus

Hej Afb-plus.
Vi,spelare, välkomnar nya spel och hoppas att det blir en satsning som är mer än temporär.
Vi hoppas också att även om det satsas på nytt så behåller man också gamla spel. Så att det sker en utökning och inte ett utbyte.
Vi håller utkik de närmsta månaderna med hopp om vad som utlovats.

wjerry17 765Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%PristagareTopp 1%BronspokalTopp 10%
"I can not be defeated. I defeat all man."

Hej Afb-plus
Ni skriver att ni satsar mer på Manager spel under 2020, men ändå så måste man bo i Danmark, med danskt personnummer för att få spela Champions Manager Slutspel. Kommer det bli tillgängligt i Sverige oxå?

Det må være en fejl, jeg har prøvet at skrive til dem, så håber da de får det rettet

Bennedbæk226 250Topp 10%Topp 10%PristagarePristagareTopp 1%PristagareTopp 1%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%
Kom så Danmark

folk vill spela o ha roligt, men inte betala för det? ni måste ha det jobbigt livet.

Vi är många spelare som gillar detta spel men det finns mycket att önska från er arrangörer som måste bli bättre, det håller korpklass på er.
Nu måste ni bättre, går ju inte ens att regga ett nytt lag för champions League om man bor i Sverige.
Avgå eller skärp till er!

sjukvalp....???
ja nått sjukt är det med dej...
Du verkar ha spelat ett tag, Men skriver som om att du började spela i går...
Jag har spelat det här i 25 år Och det var betydligt billigare förut och 10 gånger bättre priser då, Nu är det typ 3% av bettat insats som går till vinst OCH Varför måste man vara med Kommunistblaskans plus för 89kr i månaden......

Maaaaaaaaalmö.
Jag spelar till 99% för att det är roligt. Och betalar gärna en obetydlig summa för det.
att "kommunistblaskans" eminenta skribenter ingår är ett stort plus.
du får be fria tider eller dylikt kirra ett managerspel med massa finfina brunskjortor i pris.
lycka till med det!

fel inlogg ovan. radera.