Hej.
Hur ser planerna ut för våren angående dessa managerspel?
För det är självklart att det finns en plan.
Handlar det i grund och botten om att få in så mycket ”kunder” med så lite spel så möjligt?
Dvs. Att i april lägga ut Allsvenskanmanager och då hoppa över hockey VM-manager(maj månad) eftersom ni redan har pluskunder för Allsvenskan.
Då får ni inga nya kunder eftersom dom spelar gratis. Ni väntar då in fotbolls EM-manager(snabb och kort turnering)som kommer i Juni. Då behöver kunder förnya sitt plusabbonemang efter att ha sagt upp det i april. Dessutom är det långt till nästa spel,Premier League-manager.
På så sätt maximera vinsten genom få spel för Aftonbladet att köpa in från Swush, men att lägga spelen vid ”rätt tillfällen”.
Vi som gillar managerspelen skulle helst se att Aftonbladet brydde er lite mer om spelarna och inte bara maximera er egen vinst. Kundvänlighet/service mot spelarna helt enkelt.
I längden tror och hoppas vi spelare att ni gynnas mest av det.
Vänligen
Jerry