Forum

Ni som slutade i topp i F1 manager och Allsvenskan vår, fick ni några priser och minns ni om det utlovades bestämda priser vid spelstart? Måste ju vara olagligt att ta bort priser som utlovats..


Jag är rätt säker på att det fanns priser i början av F1 säsongen iaf 👍

Jag tror oxå att det fanns priser från början av Allsvenskan vår, men att det togs bort längs vägen.
Det känns ju överhuvudtaget lite meningslöst att betala för nåt, när det inte finns möjlighet att få något tillbaka…
Vad är det vi betalar för?

MackGary36 705Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%Topp 10%SilverpokalTopp 10%Topp 10%GuldpokalTopp 1%Topp 10%Topp 10%
Nu har vi vår i luften!!

Det står att priser inte kan bytas mot kontanter, men det är allt som nämns om priser. Det har alltid funnits priser så man utgår ju från att det finns nåt att tävla om. Bedrövligt om man tar bort utan att nämna något om det. Sista gången jag spelar Dream Team. Just nu leder jag så det är jättekul om man inte får nåt för besväret.

Ser att pluskunder betalar inget för sina managerlag medan icke pluskunder betalar 1 krona.

Nej priserna är nog borta i aftonbladets managerspel.
Jag sade upp mig som pluskund pga detta.
Finns ingen anledning att spela på Aftonbladets managerspel om man inte kan vinna något.

Hade jag visst detta så hade jag sagt upp mitt plusmedlemskap tidigare...

Tips: skrota Aftonbladets managerspel och spela Fantasy Premier league

Det är gratis och du kan vinna fina priser.

Finns över 8 miljoner som spelar...

Det är även upplagt på ett mycket bättre sätt.

Du tar ut 15 spelare.

11 i spelande på plan och 4 spelare på bänken.

Inför varje omgång kan du byta spelare från de 11 på planen med de 4 på bänken utan att mista poäng.

Du har helt enkelt ett bredare lag. :)
Finns även andra hjälpmedel och förmåner...

Skitkul :)))

Men visst, det är synd att man kan vara så förbaskat osmidig att ta bort priserna från Aftonbladet manager.
Det var/är ju trots allt ett kul spel.

Tjena. Jag undrar var man går med i fantasy Premier League. Mvh Thomas lioufas