Forum

Inga priser längre? Okej då lägger jag inte ens 29kr i protest. Tråkigt och snålt...


Utan vinster är man självklart inte med. Gör alla andra också det så tvingar vi aftonbladet att ta tillbaka vinsterna.

Svårare än så är det inte.

Dom tog väl även bort priserna i nuvarande spel under speltiden.
Är det ens lagligt?
Nä bojkotta skiten.

Verkar dessvärre svårare än så då de ändå får hyfsad uppslutning?

Det tråkiga är både för dem och mig att jag gärna betalat en hundring per spel till och med om det fanns en del vettiga priser men det verkar de inte fatta...

Verkar dessvärre svårare än så då de ändå får hyfsad uppslutning?

Det tråkiga är både för dem och mig att jag gärna betalat en hundring per spel till och med om det fanns en del vettiga priser men det verkar de inte fatta...

@aftonbladet maila gärna när ni bryr er om era kunder och har priser så betalar jag gärna igen 😊

Hur kan de inte ha priser?!? Tog de bort dem? Nej nu får det vara nog. Sista gången jag är med i ett av dessa spel. Förr i tiden var det priser, då blev det ändå lite spänning. Detta… oskäligt!

Håller helt klart visste inte detta någon som vet varför ? Ne blir att bojkotta detta !!

Det är HELT OTROLIGT hur de INTE kan ha priser!! Snålare sosseblaska får man leta efter. Detta är SISTA gången jag är med och kommer DEFINITIVT att sprida detta vidare så att det blir ändring på detta. SKÄMS Aftonbladet. Ni LURAR så många kunder att registrera sig och sedan roffar ni åt er pengarna, RÄTT ner i fickan. PINSAMT och så otroligt dåligt. Ni MÅSTE se över detta och det med omedelbar verkan. Tack och hej

Det tråkiga är att de ändå har så många deltagare😔

Jag tycker priserna inte är så värst viktiga. Spelar mest för äran, för att det är skoj att pyssla med och för att det är gratis som Plus-kund.
Men visst, priser hade varit trevligt.

Kom ihåg att inte gå med i de nya spelen! Inne och kollade och inga priser nu heller...skäms aftonbladet

Ja, det är verkligen tråkigt. Hade jag vetat om det hade jag inte betalat för denna gång. Jag kommer avstå framöver. Det finns visserligen ett värde i att spela. Men det vore ju inte så intressant att betala för ett stryktips utan vinster exempelvis…